16 June 2007

En regnig dag..


Inblåsta dagar är farliga, det kom jag fram till idag. Inte för att man förlorar tid, det styr man inte över. Farligt för att man slappnar av och träffar folk och för att man trivs. Jag skulle vilja stanna här hela sommaren. Torhamn har allt. Detta är en juvel. Jag ligger på café måsens uteservering. Har finns levande ljus runt omkring och det börjar skymma utanför. Hur vacker och mycket bättre kan denna resan bli? Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig längre. Lotta och Jojje ni är underbara människor!
Om man ska börja från början så startar vi med att jag tog sovmorgon till kl: 07. Jag käkade frukost i lugn och ro. Jag passade på att tvätta lite kalsonger samtidigt som jag tog en dusch. Hela förmiddagen var slapp och behaglig. Frammåt 14 tiden dök paddelparet från gårdagen upp. Vi drog på en liten utflykt till udden en bit bort för att se hur vinden blåste på andra sidan. Det såg minst ragt brutalt ut och vi konstaterade belåtet att vi fattat ett korrekt beslut om att inte paddla! Vi tog en snabb fika i ett fågeltorn och cyklade därefter hem igen. En mycket trevlig eftermiddag. Kvällen spenderades på cafét. I mysigt sällskap gick tiden snabbt och klockan visade snart läggdax. Som tidigare nämnt har detta stället allt! Det dök tillochmed upp en himmla trevlig tjej i en ultrasnygg skaljacka. Jag smälter som gelé. Synd att man måste ge sig av imorgon...

5 comments:

Danmark said...

Äntligen lite action!
Berätta mer om bruden..

Anonymous said...

Va hon snygg eller är det mäst brist på damer på resan! Till dags datum har ju till och med jag sängt medelåldern på dom du träffar!

MVh

Kanotbroder som ska prova rönne å i dag är inte så äventyrlig som du! Men sen har jag ju hittat min dam så jag har väll inget att bevisa längre!!!!

marcus

Anonymous said...

Ni är så ytliga! ;p ;jon på havet.

Anonymous said...

ta hennes nummer då! kram

Danmark said...

Ytliga, vi?!
Vem är det som spenderar den mesta av sin vakna tid på ytan egentligen?