19 June 2007

43km


Jag har kommit fram till att man blir dålig på ortsnamn när man reser på det här viset, jag kommer inte ihåg var jag befinner mig nu och kartan ligger i kajaken så jag orkar inte titta. Ha, lat som man är. Fast jag är ju faktiskt ledig när jag är iland. Paddlingen idag har gått bra. Ingen vind och vackert väder. Jag hade tur idag (igen) ni som varit med ett tag vet vad det innebär. Underbar tältplats och trevliga människor. Har tänkt en hel del på er som jag mött på min resa hittills, de senaste dagarna. Ni ska veta att ni finns med mig hela vägen. Jag brukar fantisera om en stor bjudning där alla träffas och har trevligt och äter gott. Nej jag håller inte på att bli galen, det är bara skönt att drömma lite ibland. Snart är det midsommar!

1 comment:

Anonymous said...

jag o rasmus har kommit fram till, att vi blir inte ett dugg förvånade om vi läser din blogg på fredag kväll, då du skriver att du blivit inbjuden på stor midsommarfest med massor av mat haha. måste vara spännande att inte veta hur eller var du ska fira, för det är ju nåt som man brukar veta så här ett par dagar innan. nu ska jag kolla på lost, rasmus föräldrar har varit så schyssta att dom spelat in avsnitten jag missade när vi var i grekland. ha det najs! kram