22 June 2007

Uppdatering från Dragsmark!


Ni som följt min resa, känner till familjen Ivarsson och deras motivationsmetoder. Jag måste säga att dagens påminnelse om min possition, inte svider lika mycket som den förra.

Hur blev det då med midsommarfirandet? Jo, som vanligt på denna resan föll bitarna på plats av sig själv. Det visade sig att mormor och morfar skulle fira tillsammans med goda vänner i Oskarshamn och jag var bjuden. Jag kom hit igår och stannar idag. Det är trevligt med sällskap och lite vila sitter aldrig fel.

Någon spännande knorr på denna storhelg blir det nog inte. Men det har jag absolut inget emot. Jag kan glädjas åt att drygt hälften av resan återstår och jag kan nog lova att lika mycket spänning och strapatser kommer att bjudas under den resterande tiden.

Jag vill önska alla en trevlig midsommar och en skön helg!!

1 comment:

Anonymous said...

Att jag sitter här på Midsommaraftonskväll och skriver till dig talar väl om att vi tänker på dig.
En stor kram och glad misommar!!
Anna Kson Ingers