06 June 2007

Öster om Ystad 41km i motvind


En mycket seg paddeldag är nu avverkad. Motvinden är oförlåtande. Jag har försökt att göra mig så liten som möjlig i kajaken men det hjälper inte. Jag tror att min mustash tar en hel del vind, men vill man vara fin får man lida... Eller kanske inte. Jag hade turen att stöta på ett par bakom sand dynen här som bjöd på kaffe, mycket trevligt. Det är dumt att kvällarna här är så fina, eller rättare sagt tur, för man glömmer hur slitigt det är i kajaken. Imorgon ska jag nog sova länge (07)

1 comment:

Anonymous said...

Härligt att du rundat! Vi följer dig, och jag var imponerad att du kom iväg så snabbt från Hbg! Hade ju mina dubier som du kanske kommer ihåg! Många trevliga bekantskaper förstår jag, fast Miss Piggy var väl i grymmaste laget.....Har nu kollat bilderna från ovan oxå, du ser det var nån däruppe :-))//Kim