24 June 2007

Smultron plock!


Det blev inte rigtigt så långt som jag hade hoppats på idag. Vi siktade på 50km, martin som paddlar lite fortare än mig gjorde en strålande insats som hare. Men efter drygt halva distansen protesterade kroppen på både det ena och det andra sättet, så vi valde att göra ett tidigt strandhugg. Vi har nu ätit och känner oss starka inför morgondagen. Vi har haft en dag i underbart paddelväder och hittade åter igen en sagolik tältplats.

Vi lyckades med att se en kändis (i sammanhanget). Erik och Pia som driver www.kajak.nu tältade på en av öarna som vi pasrerade i morse. Dom kände nog igen mig på dekalerna, jag kände igen dom på deras oranga tofflor.

4 comments:

Anonymous said...

Tacka för att Martin drar iväg, han kommer ju fräsch från framsidan!Men mogna smultron har vi inte sett några här ännu, lyckostar ni!!
Om någon som läser här är sugen på ett större flytetyg, ett riktigt kulturarv! så gå in på http.lilice.dinstudio.se
Hoppas Jon, att du inte misstycker för denna snålskjuts!//Kim

Anonymous said...

Hej!
de är jag från Tjurkö. Som jag ser so har du kommit en bit vidare. Njuter av utsikten till Karlskrona. Ha de så bra och en god fortsättning.
Christian Kutzner

Anonymous said...

det ska bli roligt o se om jag lyckas få Rasmus o paddla kanot med mig. han är ju ganska klumpig emellanåt haha. jag har paddlat mycket i mitt liv, har tillbringat många semestrar i en kanot. det var ganska billigt med, vilket passar mig utmärkt. kom fram till att jag inte ville bli brandman längre, jag pallar nog inte med det om det skulle vara så att jag inte hinner rädda alla, jag vill inte leva med att folk dör men som hade levt om jag bara kommit tidigare. ha det gött iallafall:) kramar

eriksjos said...

Kul att ses!

Lycka till på färden framöver!