20 June 2007

Skaplig tältplats! Timmernabben- Påskallavik


Jag var alltså i Timmernabben igår. En bild säger mer än tusen ord och det kan nog stämma i detta fallet. Skog och ensamma kobbar i all ära, men gårdagens tältplats är svårslagen. Jag gstartade dagen med ett morgondopp i den tempererade polen och intog därefter en utsökt frukost i den ljumna solen.

Paddeldagen har förutom en ovanligt trevlig start, bjudit på en del omvägar. Inget allvarligt, och omvägar bidrar till att man får se lite mer på sin resa.

6 comments:

Anonymous said...

Annerlunda tältplats i förhållande till den du hade det första dyngnet! Man kan ju inte bli annat en avensjuk på alla möten och platser du får se! Något däremot jag inte är avensjuk på är alla vågor du parerat under turen! men man lär väll sig!!

MVH

Paddel Brodern
Marcus

Anonymous said...

En sån himla kul idé med jättefesten!! Den tycker jag du skall utveckla! Spåna med Martin!
Bli inte förvånad om det kommer en midsommarhälsning från Dragsmark....Här får du en ifrån mig iallafall, skall bli kul att läsa vem du firar med/hos!
//Kim

Anonymous said...

vilken lyx alltså! det är nästan bud på o paddla sverige runt, för en tempererad pools skull haha. fast det är klart, en sån har du ju hemma =P

elisabeth said...

hoppas du får en trevlig midsommar! vi kommer sakna dej hos viktor....

kramkram vännen

Anonymous said...

Hoppas du får en riktigt härlig dag imorgon och att du träffar lite trevligt folk som bjuder dig på sill,jordgubbar och allt det andra som hör midsommar till.
Kram Andrea

Anonymous said...

Glad midsommar Jon:D hoppas din lediga dag blir underbar! Kramar Elin