26 June 2007

Sveriges 3:e största träd!


Jo, det är sant! På bilden ser ni Sveriges 3:e största träd. När man inte paddlar måste man passa på att besöka de lokala attraktionerna!
Men lite nytta blev det iallafall. 20km för att vara exakt. Jag och Martin steg upp 05 för att slippa regnet. Det lyckades vi med och tog oss till hamnen där hans syster skulle hämta honom.
Dagarna tillsammans var mycket trevliga. Jag hoppas på mer paddling ihop.

Efter avlämningen sökte jag mig 200m längre västerut till St.Annas kajakuthyrnings bryggor. Jag beslutade att göra läger här eftersom kulingvarning var utfärdad för eftermiddagen.
Här träffade jag en massa trevliga människor. Ett rigtigt paradis helt enkelt.

Kvällen blev sen och imorgon blir det sovmorgon

1 comment:

Anonymous said...

det regnar minsann här också, attans, jag har ju inte kunnat studsa på hela dan. tråkigt värre! så nu sitter man här med en massa spring i benen utan o kunna göra nånting åt det. trädet ser inte så där jättestort o tjockt ut, men det är kanske för att jag har sett en bild på det allra största haha =P kram