04 May 2007



Stort tack til Niklas på F1 Text & Dekal i Helsingborg!!!

4 comments:

elisabeth said...

Det ser ju bra ut Jon =)

Verkligen tusenlycka till imorgon på första paddlingsdagen!! Borde varit där med fyrverkerier eller något för att fira av dej, men det är väll bättre att du får koncentrera dig på det du ska göra.

Bamsekram från elle!!

Marcus said...

Hallå manne!

Dekalen satt ju fint i bakrutan på min bil oxå! Lycka till i dag! Strul med min kajak men det ska nog lösa sig! Barret hade dragit av en skruv till skeddan när han meckade! Skoj!

Hörs snart och ses om en vecka om jag bara får tag i en kajak!

Vamos paddelbroder!

Marcus said...

Hallå igen jon!

Avbeställt kajaken och åker ner och köper en på kajakevent istället blir väll lite dyrare men det får va!

Så nu är vi på banan igen!

Anonymous said...

Hej Linah´s favorite!
Jag e så stolt!!!!!
kan tro att jag ska bjuda på en riktig middag när du kommer hem
:0)
Hoppas du inte fryser för mycket om nätterna!?
Tänk om alla män skulle vara lika modiga som du........vilken bra värld vi skulle haft då ;0)
Tänker på dig.
Paddla på!
kram kram "din Linah" ;0)