30 May 2007

Till Lars och övriga i puman!


Ha ni vet verkligen hur man väcker en trött paddlare! (För er som inte var här så ska jag berätta, som jag tidigare sagt blåstedet för mycket för en överfart över Skälderviken idag. Så därför passar man på att ta igen förlorad sömn. Men mitt i allt sovande, hörde jag en helikopter oroande nära, och när jag sticker ut huvudet ur tältet så ser jag helikoptern hovra bara en bit från tältet och en vinch skötare som hänger sig ut och vinkar) jag var helt säker på att någon larmat sjoräddningen som hade gått igång med tunga arteleriet (därav försöket till OK :tecknet. Jag ringte tillochmed för att blåsa av sökandet, men ingen visste vad jag snackade om. Jag måste sett snopen ut. Haha, tack för en rigtigt rolig uppvaktning! Jag lovar att vinka tillbaka nästa gång! Ser fram emot ditt sällskap Lasse! Mvh jon

1 comment:

Anonymous said...

*skickar några ahlgrens bilar till dig*