22 May 2007

Myskväll!


Det har gått bra idag, har hunnit med en massa, allt ifrån skattjakt efter mackor (lång historia) och paddling, tgll roder reparation, radiointervju och myskväll med Lisa. Idag har solen varit framme hela dagen och motvind har blivit medvind. Jag kände mig stark och paddlade på bra. Det är skönt att komma någonvart. För att svara lite på funderingar så otto: nej, det blev inte helt som jag tänkt mig. Jag kunde inte föreställa mig hur stor betydelse människomöten skulle ha på en resa som denna. Och hur otroligt öppna och vänliga alla är. (Sen kunde jag nog inte föreställa mig att sverige var så stort;)). Och Anna: jag tänker mycket på er där hemma, men sen blir dagarna inte så långa när man ska hinna med att paddla, slå upp/riva tält, laga mat och torka kläder. En hel del av tiden går åt till det sistnämnda. Tack igen till Kjell med familj, sen har jag nog fått en ny PR-ansvarig. "trä-olle" som under gårdagen bjöd på gott kaffe ornade radio intervju. Stort tack till dig för visat intresse! Och jag glömmer inte ditt erbjudande;)

5 comments:

Anonymous said...

Var tog du natthamn idag?
/Hasse

Anonymous said...

Ja du måste ju lämna position så vi vet var vi har dig, Stora Sverigekartan du vet......:-))Kim

Anonymous said...

Haj Jon! kul att du ringde igår =P //Rasmus o Anja

Anonymous said...

Vi vill jättegärna veta din position för var dag
Anna Kson Ingers

elisabeth said...

hejhopp.

telefonerade med Tommie idag och fick reda på att ni umgåtts idag. jag skulle velat följa med till Gbg, men va tvungen att vara på gympan =/

kramkram