07 May 2007

Paddlat 0km kvar i Lunneviken


Fortfarande inblåst. Idag har varit en händelserik dag. Trotts inställd paddling. Jag började med att fiska i morse, men gav upp efter en dryg timme, därefter stod frukorst på agendan. Mätt och belåten satte jag mig för att läsa. Efter ett par timmar bestämde jag mig för att gå på diskmedelsjakt. Saknade nämligen det. Det slutade med att jag träffade Anita och Vallo som bjöd på middag och husrum. Och nu ligger jag nyduschad i en mjuk säng i deras gäst stuga. Det är hårt att vara äventyrare!

11 comments:

Anonymous said...

goodluck whit the trip

elisabeth said...

sikket jevvla flyt du har! =D

Anonymous said...

Tjenna, dt verkar ju gå bra med resan :), lycka till i fortsättningen med diskmedelsjakterna ^^,
ses // Simon från UV-Rugbyn

Anonymous said...

men hallå! lite orättvist! här åker du på världens äventyr o ska plåga dig själv, o så blir du inbjuden på middag o allt! du får inte vara så trevlig jon, det blir ju ingen utmaning då =P stackars Tuva, måste vara rastlös. jag tycker du kan läsa sagan om ringen, för då har du läsning för en tid framöver:)

Anonymous said...

hej hoppas allt går bra för dig såg du är in blåst på grund av vädret hoppas det blir betre snart igen så du kan komma i väg igen lycka till .....johan...

Anonymous said...

Passa dig för att bli bortskämd och utnyttja folks välvilja, på förstasidan på din sajt står det "80 nätter i tält" stå för det!
Med viss ironi skrivs detta, hihi, du gör rätt Jon, lycka till med det du tar dig ann, beundrar detta!

Anonymous said...

Hahah! stekaren där ;) Låter som du har det riktigt bra ju :P Hoppas det blir bättre väder imorgon!

Anonymous said...

Nu blåser det inte så mycket. dessutom nordligt. Passa på!

Anonymous said...

tja jon!
kommit vidare än eller du myser dej kvar i stugan? verkar inte helt fel där, med säng och allt. tält har ju sin tjusning, men den lär du få nog av ändån :)

kommer antagligen missa sm till helgen förresten, har fått en olämplig halsfluss. snacka om otur! men så kan det va, det kommer fler chanser.

ha de gött och kör hårt!
/annelie

Anonymous said...

Tjena Jon!

Har inte kunnat komma in pa din blog forran nu. Skulle vara trist om jag missade mer av din resa. Sitter just nu i Ho Chi Minh City, Vietnam. Det osregnar ute, vilket bara gor det annu mera kvavt och fuktigt. Ska om 2 dagar bege mig till Malaysia for att dyka, ata och sova. Lycka till, sa hors vi snart igen!

Mvh

Bjorn
Ho Chi Minh, Vietnam

Anonymous said...

Gott snack. Hoppas att du kommer igång ordentligt nu så att vi får se dig här nere snart....... lycka till och sååånna grejor.. Filiph