12 May 2007

Fast igen.


Hej alla. Nu ska bloggen funka igen. Om dagens paddling finns inte mycket att säga. Jag har doch tagit mig ca 6 km från hamburgsund och har här bättre utgångsläge för nästa öppna passage. Jag kom iväg sent idag och får väl skylla mig själv att jag sittfr fast. Men, jag vågar knappt skriva det för ni tror väl att jag är på lyxkryss. Men jag har fått erbjudande om att bo i de röda båthusen ni ser på bilden. Jag blev inbjuden av en mycket vänlig och redig sommargäst på ön här. Idag ska jag nog försöka bygga en drake av driv ved och dra nytta av vinden!

5 comments:

gnarp said...

Synd att du blev sen. Råkade se din blogg igår så jag var ute och paddlade en stund på morgonen utanför Bovallstrand ner genom Täre sund med champagne för att muntra upp dig.
En varning: Du får INTE använda drake eller liknande i HHB. Man måste paddla hela vägen. Annars blir resan inte godkänd.

gnarp said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hej favoriten!
Vill bara heja lite på dig.........
Läser lite på din sida, medans jag dricker ett gott vin!
...inte verkar du ha det så illa
Vilken rolig resa du verkar göra!
Jag ska heja på dig när du kommer förbi hbg om jag bara inte jobbar...?
Paddla på!
Kramizzar Din förra favotite kollega!

Anonymous said...

Hejsan!
Att köra låååångt blir ju ett äventyr för mig iaf... ;)
Vi ses imorron.
Kram Jessica

Anonymous said...

Najs to talk to ya, vi hörs igen imorn:) hoppas samspelet med headsetet funkar bättre då =P nu har jag visat Rasmus var du är nånstans o sover, o vi har kollat läget på kartan. njut av värmen inatt, du vet inte när nästa natt i tältet blir! Kram Anja o Rasmus:)