04 May 2007

Det är mycket nu!!

Fredag! Dan före dopparedan!! Imorgon bär det av. Nu ska allting vara färdigt, men det känns som om jag har mycket kvar att fixa innan avfärd imorgon. Dagen började tidigt med en radiointervju på favoritstranden nedanför sjöfartsmuseet på Råå här i Helsingborg. Det känns bra att berätta om resan där allting började för något år sen.

För er som missade radiointervjun, finns här en länk:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=572752&BroadcastDate=&IsBlock=0

För att komma direkt till intervjun spolar du fram till 14:25 minuter in i sändningen.

Tuva har under förmiddagen även fått enn gäng nya dekaler. Bilder på det kommer snart.

Nu fortsätter jag med ytterligare pryljakt. Jag måste få tag i en bra bok... förslag någon???

2 comments:

Lasp said...

Väntar med spänning på vad musklerna säger efter första dagen!
Nyligt läst bok är John Grisham´s Den oskyldige mannen.
Så har man något att bli förbannad på.
Men vad vill du läsa? Genre!

Anonymous said...

Hej Jon!

Här kommer en varm kram och lyckönskningar till ditt stora äventyr från en gammal "fröken". Jag följer det med stor spänning och beundran av att du gör verklighet av dina drömmar. Igår badade jag i Sundet här hemma. Det var hela 11 grader och riktigt simvänligt! Fast jag hoppas du inte får några ofrivilliga bad! Var rädd om dig! Ser fram mot att få läsa fler nyheter från dig!
Gertrud Lindén